Skip to Main Content »

Search Site
<< Takaisin

 

Scalan myyntiehdot

Maksaminen
Scala hintoja päivitetään jatkuvasti ja ne sisältävät alv:n. Hinnat ovat paikallista valuuttaa, toimitusmaksu lisätään jokaiseen tilaukseen alla olevan ohjeen mukaisesti.

Maksu
Maksu tapahtuu joko luottokortilla tai laskua vastaan. Luottokortilla ostettaessa summa veloitetaan kortilta heti ostotapahtuman yhteydessä.

Laskulla maksaessa on asiakkaalla 14 päivää maksuaikaa. 15 Päivää eräpäivän jälkeen lähetetään muistutus muistutusmaksuineen. Jos laskua ei tässä vaiheessa makseta, niin seitsemän (7) päivän päästä muistutuksen kirjoittamisesta sekä alkuperäinen velka, että muistutusmaksu (5€) siirretään Klarna Oy korolliselle asiakastilille. Mikäli laskua ei vieläkään makseta tai asiakastilin velkaa lyhennetä asiakastilin sääntöjen vaatimaa määrää kuukaudessa (vaadittu määrä on 10% velasta) veloitetaan sekä viiden euron (5€) myöhästymismaksu, että viiden euron (5€) muistutusmaksu jokaisen uuden muistutuksen yhteydessä. Perinnän aiheutuvat kulut veloitetaan lain asettamalla tavalla ja kerääntynyt korko kapitalisoidaan.
Lasku lähetetään tuotteiden mukana.

Scalalla on oikeus muuttaa kotisivuilla ja muissa julkaisuissa ilmoitettuja hintoja ilman erillistä ilmoitusta.

Scalalla on oikeus luovuttaa ja/tai pantata asiakkaalta saatavat toiselle luotonantajalle.

Scala pidättää omistusoikeuden itsellään toimitettaviin tuotteisiin kunnes asiakas on suorittanut kaikki velvollisuutensa Scalan kohtaan. Jos asiakas ei suorita maksua ajoissa, ScalaBioPromise.fi on oikeus ottaa tuotteet takaisin. Tapauksissa, joissa Scala on päättänyt tuotteiden takaisinottamisesta, asiakas on velvollinen palauttamaan tuotteet välittömästi. Jos tuotteita ei palauteta Scalalle, asiakkaalta veloitetaan tähän yksittäiseen tapaukseen liittyvät käsittelykustannukset.

Toimitusmaksu
Kaikkiin tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka on 6,90 EUR sisältäen alv:n. Toimitusmaksu riippuu lähetyksen painosta ja koosta.Toimitusmaksu on sama riippumatta siitä, mistä verkkokaupasta tuotteet on ostettu. Toimitusmaksu on näkyvillä ostoskorissa, kassalla ja oikeassa reunassa Internetsivulla.

Toimitus
Tilaukset, jotka on vastaanotettu ennen klo 14.00 ja koskevat varastossa olevian tuotteita, lähetetään yleensä saman päivän aikana. Tilausvahvistus lähetetään ainoastaan sähköpostitse siihen osoitteeseen, joka on annettu rekisteröimisen yhteydessä.

Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan Internetsivulla. Juhlapyhien tai nk. "punaisten päivien" aikana, muistathan tilata ajoissa koska toimitukset useimmiten vievät hieman kauemmin näinä aikoina.

Palautusoikeus
Yksityishenkilönä (kuluttajana) sinulla on oikeus palauttaa ostamasi tuote 14 päivän kuluessa siitä kun olet sen saanut.

Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja vahingoittumattomia. Tuote tulee pakata hyvin (mielellään samaan pakkaukseen, jossa se on lähetetty Scala). Mahdolliset kuljetusvahingot, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta, laskutetaan asiakkaalta. Tuotteita, jotka palautetaan postiennakolla, ei lunasteta takaisin. Scala ei vastaa palautettavien tuotteiden kuljetuksesta. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

Palautusoikeus ei ole voimassa, jos tuotteen sinetti on poistettu. Palautusoikeus on voimassa ainoastaan silloin kun tuote on alkuperäisessä pakkauksessa ja ehjä. Jos sinetti on poistettu, tuotteet palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä. Tässä tapauksessa veloitetaan uusi toimitusmaksu.

Ainutlaatuinen tyytyväisyystakuu
Meillä on ainutlaatuinen tyytyväisyystakuu, joka tarkoittaa, että saat rahasi takaisin ellet ole tuloksiin tyytyväinen. Koko tuote/kaikki tuotteet pakkauksineen tulee palauttaa, jotta takuu olisi voimassa (ei kuitenkaan lähetyspakkausta). Rekisteröityämme palautuksesi maksamme summan tilillesi 14 päivän kuluessa.

Verkkokaupalle tilauksesta aiheutuneet kustannukset (postimaksu 6,90 Euro sekä mahdollinen laskutuslisä 4,90 Euro) vähennetään palautettavasta summasta. Takuu koskee kaikkia ScalaBioPromise.se-verkkokaupasta tehtyjä ostoksia ja se on voimassa kolme kuukautta ostopäivästä lukien. Kirjoita meille osoitteeseen asiakaspalvelu@scalabiopromise.se, jos haluat käyttää tyytyväisyystakuutamme!

Arkisin ennen 16.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä!
Toimitusaika n. 2-4 päivää.

Ilmainen toimitus, kun tilaat kaksi tai useampia tuotteita Jos ostat kerralla vähintään kaksi tuotetta, tarjoamme postimaksun (arvo Euro 6,90).

Reklamaatio
Jos tuote on vahingoittunut tai virheellinen, tulee reklamoinnin tapahtua 7 päivän kuluessa toimituspäivästä. Huom! Lue kohta Kuljetusvahingot! Scala korjaa virheen maksutta mahdollisissa reklamaatiotapauksissa. Sinulla on asiakkaana vastuu tarkastaa tuote huolellisesti sen saapuessa varmistuaksesi sen virheettömyydestä.

On tärkeää huomioida reklamaation/palauttamisen ohjeet. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä Scalan asiakaspalveluun.

Huomioi, että jos asiakkaana päätät kuluttaa toimitetun tuotteen, tietoisena sen ollessa väärä tuote, väärän hajuinen, makuinen , värinen tai kokoinen, olet tällöin hyväksynyt lähetyksen ja täten et voi käyttää reklamaatiooikeuttasi, vaan sinun tulee tällöin maksaa täysi tuotteen hinta toimitetuista tuotteista.

Reklamoidessasi täytä laskun takana oleva palautuskuponki. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, postin hyväksymään kuoreen/pakettiin pakattuna. Asiakas on itse vastuussa mahdollisista kuljetuksessa aiheutuneista vaurioista, jotka johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.

Scala kontrolloi/testaa palautetut tuotteet virhekuvauksen perusteella, joten on tärkeää, että kuvaus on mahdollisimman tarkka. Jos tuote osoittautuu testissä virheettömäksi, asiakkaalta veloitetaan 30 EUR (sis. alv.) kattamaan Scalan aiheutuneet palautuskulut.

Jos Scala arvioi tuotteen virheettömäksi, lähetys palautetaan takaisin asiakkaalle vain erillisestä pyynnöstä. Asiakkaalta peritään tällöin uusi toimitusmaksu.

Kuljetusvahinko
Ilmoita kuljetuksen aikana tapahtuneesta vahingosta välittömästi postiin (toimituksen saapumispäivänä) sekä Scalan sähköpostitse asiakaspalvelu@scalabiopromise.fi. Älä lunasta vahingoittunutta pakettia. Jos huomaat vahingon vasta avattuasi paketin, ota välittömästi yhteys postiin sekä Scalalle ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

Virhevastuu
Jos kyseessä on virhe, josta Scala on vastuussa, Scala korvaa virheen omalla kustannuksella joko korjaamalla tuotteen, toimittamalla uuden tai maksamalla takaisin ostohinnan, jos tästä ei aiheudu kohtuuttomia kustannuksia tai kohtuutonta haittaa Scalalle. Asiakkaalla voi lisäksi olla muita, kulloisenkin valmistajan omien takuiden myöntämiä oikeuksia (loppuasiakas). Scalan vastuu on rajallinen, mitä tulee myyntiehtoihin sekä kuluttajalakiin. Scalalla ei ole suoraa tai välillistä vastuuta esimerkiksi tuotteiden soveltumattomuudesta, myöhästyneistä toimituksista, tuotteiden vahingoittavista ominaisuuksista, tuotteesta, menetetyistä voitoista, käyttökatkoksista, lisätyöstä tai muusta taloudellisista vahingoista.

Huomaa, että joidenkin valmistajien asiakastuki ja virheilmoitus saattaavat olla englanniksi.

Tekninen tuki ja käyttäjätuki
Teknistä tukea ja käyttäjätukea varten, sekä yleisissä tuotetta koskevissa kysymyksissä ja tuotevioissa pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen valmistajaan.

Muuta
Emme vastaa mahdollisista painovirheistä, tavarantoimittajien hinnan korotuksista tai virheellisestä teknisistä tiedoista tai tuotteen mahdollisesta loppumisesta. Scala pidättää oikeuden tietojen, hintojen tai tarjousten muuttamiseen ilman erillistä ilmoitusta.

Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Poikkeukset tilausvahvistusten sekä hintojen ja toimitusehtojen välillä ovat mahdollisia.

Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.
 

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä.